Forum www.trancezamojski.fora.pl Strona G│ˇwna

Jejku co my sie musimy wycierpie─ç ,kobiety maja trudniej d

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.trancezamojski.fora.pl Strona G│ˇwna -> Jak trafi│eÂ?
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 4:21, 05 Kwi 2014    Temat postu: Jejku co my sie musimy wycierpie─ç ,kobiety maja trudniej d

raczej nie jestem w ci─ů┼╝y, bior─Ö bromka pierwszy cykl, ale tak si─Ö zastanawiam co zrobi─ç w razie?
[link widoczny dla zalogowanych]
je┼Ťli kto┼Ť b─Ödzie zainteresowany prosz─Ö o maila, opisz─Ö wszystko... Szczegolnie teraz gdy mam dziecko, poznalam duzo kolezanek na placu zabaw, sporo z nich ma podobna sytuacje jesli chodzi o prace tzn jej brak (ja na tle mam najlepiej bo jakby nie bylo prauje choc sa to poczatki), tak wiec oprocz tematow dzieciowych mamy drugi wspolny temat.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A je┼Ťli posiadasz kart─Ö na plus, dostaniesz przy pierwszej wizycie w salonie zabieg piel─Ögnacyjny saun─ů za 1 z┼é ;P. [link widoczny dla zalogowanych] Bardzo chcia┼éabym zacz─ů─ç biega─ç czy je┼║dzi─ç na rowerze, ale poprostu nie mam z kim.
pijta z kielicha to wszystkie bedo dobre Witajcie dziewczyny! kumpela byla na zdjeciach tylko w wawie i niezle chocki tam juz faceci odstawiali a co dopiero za granica jak nie jestes u siebie i nikogo nieznasz. Najcz─Östsze przyczyny powstawania objaw├│w sk┼éadaj─ůcych si─Ö na zesp├│┼é cie┼Ťni to: ja GURU - dzi─Öki [link widoczny dla zalogowanych]
Buziaki dla kazdej z osobna Zaufaj Bogu. Potem juz bylo o wiele lepiej. Witajcie dziewczyny kety kiedy zaczynasz? A ty dlugo chorowales na bulimie?Czy raczej byly to kompulsy bez redukcji w wiekszosci? Efekt estetyczny oczywisty.
[link widoczny dla zalogowanych]
ariam- mam tyle samo wzrostu i nie ma co mie─ç kompleks├│w, bo m─Ö┼╝czy┼║ni naprawd─Ö lubi─ů takie ma┼ée kobietki, m├│j facet ma np.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

B─Ödzie dobrze Bula Ju┼╝ teraz wiele osi─ůgn─Ö┼éa┼Ť!
[link widoczny dla zalogowanych]
Farby z drogerii zawsze wychodz─ů! Ja takich szczeg├│┼é├│w nawet z ┼╝cyai moich znajomych nie znam, a co dopiero zupe┼énie obcych ludzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

marchewke i ziemniaki?? [link widoczny dla zalogowanych] ( a na czas porodu daj─ů swoj─ů koszulk─Ö ze specjalnym roci─Öciem z ty┼éu na potrzeby zoo)
Po_la wieczorne sikniecie? -KORZEŃ ŁOPIANU-a, no i to też wzmacnia Calkowicie mam 3 w gorze, 1 w dole . I constans carrol, po 5-6 zł dodam tylko że tez mialam ziarniaka i to dzikie mieso strasznie krwawilo ono robi sie z podrazniania rany paznokciem natychmiast musicie udac sie do specjalisty z tym bo potem ma sie 2 problemy a nie jeden lecznie ziarniaka jest problemowe i dlugie na poczatkujace dzikie mieso pomogl mi pigmentum castellini tak jak juz pisalam, musicie odgrodzic rane od paznokcia ale to zrobi wam fachowiec dobra kosmetyczka lub dermatolog [link widoczny dla zalogowanych]
A mo┼╝e to nawet i wyjdzie na dobre - zobacz, je┼Ťli b─Ödziesz mia┼éa p├│┼║niej wi─Öksze wyrzuty sumienia, katowanie psychiczne si─Ö nast─ůpi ... Serdecznie zapraszam do odwiedzenia naszego sklepu internetowego z artyku┼éami dla Waszej Pociechy! [link widoczny dla zalogowanych] amb8.jpg Witam izaka nei ma za co pomagac sobie trzeba- bedzie dobrze zobaczysz to super lekarz ktory nie raz poprawial innych bledy ja gdybym nie wyjechala poddalabym sie zabiegowi tylko u niego. Lepiej spr├│buj wszelkich innych metod... Ja te┼╝ tak chc─Ö!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Trafi┼éam na fajn─ů terapeutk─Ö od uzale┼╝nie┼ä, i mia┼éam wra┼╝enie, ┼╝e j─ů wkurzam tym marudzeniem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a mo┼╝e zrobi─ç dla odmiany ranking kiepskich klient├│w kt├│rzy notorycznie sie sp├│┼║niaja albo nie przychodz─ů i nie powiadamiaj─ů
[link widoczny dla zalogowanych]
Na zdr├│wko mo┼╝e to i frajda, ale ja wci─ů┼╝ my┼Ťl─Ö o tym co zjem jak zaczn─Ö je┼Ť─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a mam pytanie czy ta choroba ma jaki┼Ť wp┼éyw na ci─ů┼╝e?? [link widoczny dla zalogowanych] i nie wiem czy jest to mozliwe..
ja studiuje.......propedeutyke he he i protetyke i prokreacje stosowana....ooooo Taktaczku,ja trzymam nadal kciuki i wiem ze bedzie ok.Jestes twarda baba,dasz rad─Ö.Ja nie czuj─Ö,ja to wiem ,bedziesz ganiac z boksiami s┼éyszy do dzi┼Ť ┼é─ůka ca┼éa.. W pracy (siedz─ůca) kilkana┼Ťcie razy na godzin─Ö opuszcza┼éam je aby odzyska─ç czucie, do godz.10 by┼éo najgorzej.Lekarz zaleci┼é mi badania na cukier i reumatyzm zapisa┼é magnez i wapno-zero poprawy , masa┼╝e - poprawa na kr├│tko. przy najblizszej okazji tam wpadne-dzieki za stronke . [link widoczny dla zalogowanych]
to dla mnie przeklenstwo ja bym w zyciu nie poszla do takiej szkoly......... ;] Jestem ju┼╝ w domu, czuj─Ö si─Ö ca┼ékiem nie┼║le, mam ochot─Ö ca┼éy czas co┼Ť robi─ç a nie le┼╝e─ç - nic mi nie m├│wiono o tym aby nie d┼║wiga─ç - serio nie wolno? Biedna, kszata sie po mieszkaniu, nawet nieraz mnie obudzi A odkad poszla na emeryture to spi juz duzo lepiej. na 30 stopniowe upaly to sa sk├│rzane krotkie spodenki i mini spodniczki!!! Borysa Szyca wprowadzic zmiany uznawane dotychczas za herezje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

do nie zasmiecac tego watku :
[link widoczny dla zalogowanych]
Chc─Ö kupi─ç orbitrek pilnie i jak najszybciej, chcia┼éabym ju┼╝ jutro zam├│wi─ç !! Jednak moja gruba kocica strasznie si─Ö rozleniwi┼éa i ┼éapanie paj─ůk├│w ma w g┼é─Öbokim powa┼╝aniu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak masz jakie┼Ť pytania to pisz ┼Ťmia┼éo, ale najpierw przeczytaj to co ju┼╝ o bliznach i metodach ich usuwania pisa┼éy┼Ťmy, a jest tu ca┼ékiem sporo naszych rad i do┼Ťwiadczen [link widoczny dla zalogowanych] wiekszosci ludzi podoba sie to imie a tutaj widze jakies kobiety niedorozwoje....
P.S. MarioMario niestety nie, ale dzi─Öki za pomoc, mi chodzi┼éo, ┼╝e na pocz─ůtku by┼éa taka jakby zapowied┼║ dziewczyny g├│wniary ze tak powiem ;p przez megafon co┼Ť tego typu, jak to raperzy tak robi─ů czasem zale┼╝y od ┼╝elu i naturalnie od warstwy nab┼éyszczaj─ůcej na samej g├│rze. A ona ze stoickim spokojem : Kurcze um├│wi┼éam sie na ┼Ťrod─Ö...:/...opinie s─ů podzielone..z czego jestes nie zadowolona?? [link widoczny dla zalogowanych]
Mam pewien problem, ot├│┼╝ mam wysok─ů prolaktyne 47 ng/ml i w zwi─ůzku z tym dosta┼éam Bromergon od ginekologa na zbicie. ostatecznie zabi┼é─ů jedn─ů c├│reczk─Ö hej dziewuszki nikt Witam!!! Budze sie w nocy lub rano i..... czyli ze po prawej stronie ta klamra by mi pomogla ale jak zaczepic ja o lewa strone?!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 13:45, 05 Kwi 2014    Temat postu: cukier waniliowy

Dobra─ç tak jako┼Ť kolor szminki czy pomadki lub b┼éyszczyka, ┼╝eby wydawa┼éy si─Ö optycznie wi─Öksze?
[link widoczny dla zalogowanych]
moja mama robi sobie lewatywe od lat w sumie tylko tak sie moze zalatwic bo ma problemy z trawieniem i ten..no..jak juz wode ma w sobie to skacze(TAK TAK TO PRAWDA) kilkanascie razy i wtedy lepiej sie wyplukuje to badziewie z jelit sama mam ochote wyprobowac .. s─ů sk┼éadniki z romantycznymi piosenkami wszech czas├│w, mo┼╝na od razu pos┼éucha─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wykorzystuje, że nie utrzymałabym go. [link widoczny dla zalogowanych] CZY ODRAZU MOZNA WSTAWAC?
Siedzi teraz, na ┼Ťrodku paj─Öczyny dos┼éownie 1,5m od monitora, ale dawno przesta┼éo mi to przeszkadza─ç. Lito┼Ťci.... Jako jedyna idealnie mnie obci─Ö┼éa. - rozumiem, ┼╝e obecnie nie jesz normalnie, co jednak sprzyja objadaniu si─Ö, nie odczuwasz g┼éodu, skoro kcal nie docieraj─ů dalej? jeszcze sie zdziwi─ů [link widoczny dla zalogowanych]
;P Witaj apatia! tez mam przepisany ten lek ale jakos nie moge sie przemoc... R├│wnie┼╝ by┼éam na mikrodermabrazji ( ┼╝adnych efekt├│w) i na laserze ,kt├│ry nie by┼é przeznaczony do leczenia blizn tego typu ( bez ┼╝adnych efekt├│w). gwiazd─ů jest np.Sophia Loren Tylko on jest na tyle m─ůdra ze nigdy sobie nie przek┼éu┼éa p─Öpka.Polskie aktorki dzisiejsze to pop┼éucyzny! Pozdrawiam! NIGDY NIE S─äDZI┼üAM, ┼╗E JA MAM TAK KR─śCONE W┼üOSY DOP├ôKI NIE ZACZ─ś┼üAM ICH ODPOWIEDNIO NAWIL┼╗A─ć..BO SEKRET PI─śKNYCH LOK├ôW TKWI W┼üA┼ÜNIE W NAWIL┼╗ENIU W┼üOSA.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
chciałabym się dowiedzieć czy można podczas stosowania leku Gynalgin pić alkohol ?

KIng love and pride najlepsza jak dla mnie nuta!!
[link widoczny dla zalogowanych]
a jadlam ja pniewaz rzcam od miesiaca moje kochane papieroski aaaahahahahaha i rosne, ale to nic czuje sie wysmienicie i wcale nie jest to az takie trudne jak wszyscy strasza ( palilam 9 wspanialych lat lat )
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.imdb.com/gallery/mptv/1385/0758_09 95.jpg?path=pgallery&path_key=Monroe ,%20Marilyn&seq=4
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

szczupla. [link widoczny dla zalogowanych] 510065803 to jest nr do Iwonki z galaxy ....
a ca┼ékowicie plamy mi znikne┼éy po 2 tyg. ?ktos jeszcze? [15.03] 09:13 uwwwwwielbiam Jade z moim osobistym instruktorem z tego co wiem to s─ů stawki godzinowe (wychodzi oko┼éo 35 z┼é w tym sprz─Ö),ale nie wiem ile w tym sezonie, troszke jest taniej kiedy wykupujesz na ca┼éy tydzien. z luwrem draki nie by┼éo. [link widoczny dla zalogowanych]
Tak ┼╝eby nie ucierpia┼é. jakby mi facet z czym┼Ť takim wyskoczy┼é to by w z─Öby dosta┼é! mam pytanie, gdzie mo┼╝na te wszystkie wymienione przez Ciebie rzeczy kupi─ç? Czy zna kto┼Ť t─ů piosenke?Leci tak:e nanana ........... Elo Ta odleg┼éo┼Ťc jest trudna ... i na koniec dawka 1rano i 1 wieczorem i tak zostalo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

leci dosc szybko, rytmicznie (pojawia sie w strasznym filmie 4 - jak triPod sie podnosi) brzmi refren mniejwiecej:
[link widoczny dla zalogowanych]
poznalismy sie w Polsce. Dzień był pełen zapału i ...braku czekolady!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam nadziej─Ö ze zda┼╝─Öprzed porodem sama sobie tym poradzic ale jak trafie tam niespodziewanie?...mo┼╝e by─ç ciekawie [link widoczny dla zalogowanych] u mnie 6 dzie┼ä i od pocz─ůtku 3 kg ale moim zdaniem nie jest mozliwe abysmy chud┼éy 1 kg dziennie bo to daje 30 kg w ci─ůgu miesiaca a nie s┼éysza┼éam zeby kto┼Ť tyle straci┼é,bo to nawet nie zdrowo tyle schudn─ůc bo organizm bedzie sie buntowa─ç a szczegolnie ze na opakowaniu jest napisane ze przy kuracji miesi─Öcznej mozna stracic do 10 kg
Ile wed┼éug Was mog─Ö schudn─ů─ç na 10-16 dniowej g┼éod├│wce( dodam, ┼╝e mam tendecj─Ö zar├│wno do tycia jak i chudni─Öcia, lecz do tego pierwszego m├│j organizm pa┼éa chyba wi─Öksz─ů pasj─ů ). Nie mam poj─Öcia jak wygl─ůda┼éaby blizna, gdybym go nie stosowa┼éa. Jak ju┼╝ dam rad─Ö, to albo suwak roz┼éazi si─Ö, albo szwy trzeszeszcz─ů. A jak pojawi─ů si─Ö kolejne... Pozwolicie, ┼╝e powt├│rze-159z┼é!!!!!!. [link widoczny dla zalogowanych]
ja sie za to nie biore boooooo mi wchodzi w zle miejsca wiec tylko pokuscie prosze i narobcie ochoty smalczyk byl pyszny ale wyrzuty eh........................ najlepiej zrobisz jak pójdziesz do kosmetyczki napewno Ci pomoże. Magdy Chochół. I naprawdę nie rozpływaj się tak nad tym , że pracujesz na tych wszystkich darozjadów. opuszczasz i wracasz, opuszczasz i wracasz. - jesli poczujecie sie bardzo zmeczone, nie przestawajcie cwiczyc, tylko zmniejszcie obciazenie ale pozostancie w ruchu Gdzies maja to czy klient jest zadowolony.
Daj zna─ç jak si─Ö uda
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kajka_27 - troch─Ö bola┼é mnie brzuch ale to normalne w ci─ů┼╝y, i w tym dniu co si─Ö to sta┼éo mia┼éam biegunk─Ö i ju┼╝ nie by┼éam senna jak dotychczas, a chodzi┼éam spa─ç przed 19 pare dni po tym okaza┼éo si─Ö ┼╝e serduszko przesta┼éo bi─ç, poronienie mia┼éam wywo┼éywane
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak my naiwne to Ty kim jestes? uuuuup
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A rozmiary mi tez odpowiadaja, bo maja duzo egzemplazy XS. [link widoczny dla zalogowanych] ja w┼éa┼Ťnie tak zrobi┼éam...
Ortopeda orzek┼é, ┼╝e nic innego tu nie pomo┼╝e jak tylko zabieg operacyjny, by─ç mo┼╝e z transpozycj─ů nerwu. Ale prosz─Ö pow mi jaki odcie┼ä?? Po tym co jadacie nie dziwie sie ze pytajnik zaglada tu i i 75 jest troche szeroki ale w 70 D znowu miseczka jest o wiele za mala a 70 DD juest za duzy :/ zwyk┼éy wanish do plam , troch─Ö ajaxu , odrobina czego┼Ť co sie pieni : [link widoczny dla zalogowanych]
Dane te dotycza lewatyw bez dodatkow. No i jest troch─Ö jescze normalnego jedzenia w lod├│wce (strasznie kusi). Czy na pewno wyjdzie brazowy czy moze w ogole co innego? To bardzo ┼éadne imi─Ö. czucie zacz─Ö┼éo wraca─ç po 12 godz, i wtedy nie by┼éo mi ju┼╝ tak weso┼éo, nale┼╝e do os├│b kt├│e silnie odczuwaj─ů b├│l, ale mam te┼╝ wysok─ů odporno┼Ť─ç psychiczn─ů na niego. A cz┼éowiek taki g┼éupi i nie┼Ťmia┼éy, nawet nie wie jak adres mailowy zdoby─ç, a inni ............. Witam!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 3:53, 07 Kwi 2014    Temat postu: Co do aplikacji opracowa┼éam sobie ju┼╝ sobie jak to robi─ç,

Fun Fuctory
[link widoczny dla zalogowanych]
Rotacja pracownik├│w jest i b─Ödzie wi─Öc nie wiem czy stawianie si─Ö co┼Ť da?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Te głupie teksty na ulicach.
[link widoczny dla zalogowanych]

I jeszcze jedno ziewczyna z sali by┼éa brana po raz drugi na OCT (na wywo┼éanie porodu kropl├│wk─ů) wr├│ci┼éa po ca┼éym dniu m─Öczarni i na wizycie m├│wi do doktora (by┼éa sporej tuszy) A m├│wi┼éam doktorku ┼╝e mi trzeba da─ç ko┼äsk─ů dawk─Ö potem by┼é tylko smiech. [link widoczny dla zalogowanych] Ja powiem tylko tyle...
Poniedzia┼éek i ...? gdy nadchodzi zmierzch wszystkie wy┼éa┼╝─ů z iglak├│w i zaczynaj─ů uczt─Ö.. siemka ja mam kolczyk w p─Öpku i kilka dni temu robi┼éam ... A. Dawno mnie nie by┼éo. [link widoczny dla zalogowanych]
h&m to rzeczywi┼Ťcie szmaty chcac uzyskac jakas fachowa porade nt tego jak sie jakos ciekawiej sciac....nie ma szans Witam. po prostu oczyszczanie z kamienia a nie wybielanie Bula, chyba zosta┼éy┼Ťmy same na polu walki i higieniczne to ... Atelier Relaksu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Betti,
[link widoczny dla zalogowanych]
Na drugi dzie┼ä piel─Ögniarka pomog┼éa mi usi─ů┼Ť─ç, zjad┼éam ┼Ťniadanie, wypi┼éam ciep┼é─ů herbat─Ö i to by┼éo cudowne prze┼╝ycie, chocia┼╝ - przyznam si─Ö - by┼éam pe┼éna obaw. POMOCY!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

on mi m├│wi jak pani─ů dwa dni temu bada┼éem to czulem p─Öcherz p┼éodowy, ni si─Ö nie dzia┼éo przez ten czas? [link widoczny dla zalogowanych] wejdz na forum beautywpolsce , tam sa pacjentki po operacjach w lineacorporis , po powiekszeniu piersi takze
NAPRAWD─ś GOR─äCO POLECAM KlaudioD chocia┼╝ mi si─Ö uda┼éo za pierwszym razem, to zanim jeszcze podj─Öi┼Ťmy pr├│by zasnanawia┼éam si─Ö, czy je┼Ťli mi si─Ö nie uda od razu, to czy p├│┼║niejsze starania nie b─Öd─ů dla mnie stresuj─ůce? XX w. nie by┼éo nic do borowania!, wi─Öc co? ;( nie ma dnia zebym o tym nie myslala. [link widoczny dla zalogowanych]
Wa┼╝ny tutaj jest czas trwania takiej generacji, czyli inaczej m├│wi─ůc im d┼éu┼╝ej kto┼Ť jest w stanie zadowolenia, tym lepiej. pozdraiwam Czytam forum i widze duzo postow o spoznionym okresie a czy ktorejs z Was przyszedl za wczesnie po stosowaniu Gynalginu??? Patka ja te┼╝ si─Ö tak zastanawia┼éam z kilka lat. co jest dla Ciebie wa┼╝niejsze? nalezy stosowac je bardzo, ale to bardzo rozwaznie i wylacznie po konsultacji z lekarzem-poniewaz po zazyciu wszystkie zaburzaja powaznie motoryke i czynnosci mozgu, juz nie mowiac o tym, ze po prostu uzalezniaja. Gdyby by┼éo mo┼╝liwe wola┼éabym je wyr├│wna─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No to kobieta w okienku daje Wam jedn─ů pr├│bk─Ö i tak─ů kartk─Ö na dane i godzin─Ö pobrania.
[link widoczny dla zalogowanych]

ja mam ze starymi taak samo jak KLAUDUSIA...co prawda moja mama juz nawet to zaakceptowala ale pojawil sie problem ktory istnieje od zawsze TATUS on sie na pewno nie zgodzi i obawam sie ze jakby zobaczyl ten kolczyk to by mi go wyrwal...mama tez powiedziala jak bedziesz miala 18 lat to zrobisz co chcesz..tylko ja mam 14 lat i kolczyk chce teraza a nie za 4 lata!!!!pozdro :*
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Od 2 m-cy masuję wieczorem Evelin /do biustu 14 zł/, dla mnie jest super.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

no ale przeciez twierdza zgodnie, ze tluszcz szkodzi, wiec jak? [link widoczny dla zalogowanych] Zdaniem dr.
by┼éam u Karmowskiego- daje tab antykoncepcyjne 10 USA, wi─Öc 12 UK i 40 Eur - to mnie cieszy Wchodz─ůc na nasze Forum znajdziesz wszystko co Cie interesuje. [link widoczny dla zalogowanych] 5814511 mocno si─Ö pogorszy┼éo jak stara gwardia lekarzy odesz┼éa na emerytur─Ö.. [link widoczny dla zalogowanych]
hmm np na tym ze zwykle spghetti ma z 3 razy wi├ęcej kcal , jezeli dozucisz mi├ęsko i inne pie**olki, typu grzybki,itp, a tego si├ę nazbiera.. a te odchody sporo waza, poza tym im mnije masz we flakach tym mniej substancji wchlaniasz sczyli nie tyjesz!!! Bierz co┼Ť na obni┼╝enie. Za mna juz - 10 kg,jeszcze 5 i koniec a startowalam z 60 kg/164cm [link widoczny dla zalogowanych] karzy_z_certyfikatami_umiejetnosci_w_zakresie_echokardiograf ii_i_kardiologii_prenatalnej ,84.html Witajcie kochani! B├│g ewoluowa┼é na przestrzeni tylu wiek├│w, chocia┼╝ jak sam m├│wi┼é w tych ksia┼╝kach(albo autor ksiazki skontaktowa┼é sie ze swoim wy┼╝szym Ja) nic takiego nie powiedzia┼é co w Biblii jest podawane jako jego s┼éowo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i też wcale nie czułam się najedzona ...
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale praca nie jest najwa┼╝niejsza, zawsze mo┼╝na zmieni─ç, dziecko jest najwi─Ökszym szcz─Ö┼Ťciem i to na ca┼ée ┼╝ycie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zamenhoffa to pisz na gg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Zaczynam wierzyc, ┼╝e si─Ö nie poddam, wytrzymam i trwale schudn─Ö. 25.Kim chcia┼ée┼Ť by─ç jak by┼ée┼Ť ma┼éy? Selena- I could fall in love with you [link widoczny dla zalogowanych] hodzaca-wiosne-rozm-43-i2994833212.html wszystkim bez obaw mog─Ö poleci─ç ta szko┼é─Ö - profesjonalni trenerzy potrafi─ů zdzia┼éa─ç cuda [link widoczny dla zalogowanych]
Odpowiedzialam, ze tak i dodalam, ze wybralismy z mezem imie Kubus. Pomys┼é z odkurzaczem naprawd─Ö mnie rozbawi┼é. Ja z tej serii kupuje tylko lakiery w kolorach typu turkus czy ziele┼ä, kt├│rych nie b─Öd─Ö u┼╝ywa─ç na co dzie┼ä, a jedynie od czasu do czasu. ! ja po gynalginie dosta┼éam silnego uczulenia = dzialan niepozadanych na skorze w postaci rumienia wielopostaciowego, wlasnie musialam odstawic te globulki i leczyc to co mi powyskakiwa┼éo na sk├│rze. je┼Ťli chcia┼éabys cos wiedziec co i jak 4000 z┼é, ale ┼╝a┼éuj─Ö - efekt nie jest taki jak si─Ö spodziewa┼éam - usta s─ů dalej ma┼ée, a do tego blizna na po┼Ťladku;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 3:54, 07 Kwi 2014    Temat postu:

Po za tym to co pisa┼éam wcze┼Ťniej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czwarta wizyta - za┼éo┼╝enie plomby, chcia┼éam bia┼é─ů. Mam takie jedno wazne pytanie do was
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziewczyny ,a s┼éysza┼éy┼Ťcie co┼Ť o Empire w Poznaniu???? [link widoczny dla zalogowanych] Podzia┼éa┼éo, a rynienk─Ö nosi┼éem ok 2 tyg.
Moja Nikola ma ju┼╝ 17 lat. sobie gdzie┼Ť zwia┼é pod ┼é├│┼╝ko a ja siedze i czekam na m─Ö┼╝yzne mojego ktory mi oznajmil ze przyjdzie i stwora ubije. Przetraszy┼éam si─Ö ze to jakis wylew albo co. Slyszalam, ze to strasznie boli i ze naczynko moze peknac a wtedy jest jeszcze gorzej. A czym jest najlepiej przemywac i smarowa─ç??? [link widoczny dla zalogowanych]
te historie nie sa wzssane z palca,, nie twerdze ze kazdy Turek jest taki sam,,ale wiekszosc z nich jest taka jak opisalam, jezeli Turek sie dowie ze w poblizu jest Polka traktuje to jak zaproszenie do fajnej zabawy, wiedza ze Polki leca na brunetow z ciemnymi oczami,, szczegolnie takie ktore przyjechaly 1 raz do obcego kraju,, Polki wsrod Turkow uwazane sa za najlatwiejszy towar do zaliczenia,,skad wiem? By┼éam wtedy na niego w┼Ťciek┼éa , ┼╝e wog├│le go wzie┼éam do mojego porodu, co zresztom mu wykrzycza┼éam. polecam szkolenie w berlinie - fajna cena i naprawd─Ö robi wra┼╝enie. FAJNY FACET, ALE CHIRURG NIENAJLEPSZY! Polecam i zach─Öcam wszystkich niezdecydowanych. ALe po co podawa─ç tu osoby publiczne, przecie┼╝ one si─Ö cz─Östo odm┼éadzaj─ů u chirugr├│w, a te kt├│re nie - i tak s─ů o to pos─ůdzane. Jedni mowia ze na brzuch na tluszcz to bieganie i plywanie tylko, drudzy ze tylko dieta.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pe┼éne ty┼éeczki s─ů 10000 razy fajniejsze niz kosciste d**y bleh
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam wszystkim , super wynalazek. Je┼Ťli znajda si─Ö osoby kt├│re b─Öd─ů chcialy cos doradzic napisac od siebie opowiedziec o swojej walce lub sukcesie serdecznie zapraszam .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niefajnie, nie?. [link widoczny dla zalogowanych] Meridio o NAJM─äDRZEJSZA Z M─äDRYCH w zasadzie masz i nie masz racji bo:
Ogolnie, od czego polecacie zaczac ewentualne starania? jak to z Tob─ů jest? najpierw usuwa si─Ö kamie┼ä ultra dzwi─Ökami skalerem,potem piaskuje piaskark─ů,potem czy┼Ťci sie past─ů polersk─ů z fluorem a na koniec lakieruje.I to jest higenizacja z─Öb├│w M├│j 2 letni synek doczeka wi─Öc rodze┼ästwa. zacz─Ö┼éam myc szamponem przeciw┼éupie┼╝owym z nivea i stosuje na nie mleczn─ů od┼╝ywke (do kupienia w salonie fryzjerskim za ok.20 z┼é) kt├│ra nie do┼Ťc ┼╝e zmywa kolor to jeszcze super od┼╝ywia w┼éoski pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
jeszcze jeden A ta ma┼Ť─ç Tribiotic to jest na recept─Ö, czy nie??? Nie jestem podszywaczka, po prostu wprowadzilam cos dla rozluznienia humoru, a takze wpasowania sie w klimat tego forum, zeby Wam pokazac, ze jestem ze wszech miar idealna. B─Öd─ůc w szpitalu schud┼éam 1,5 kg, ale szybko to nadrobi┼éam. TO SIE─ć st ja obecnie jestem 3 dzien po zabiegu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja byłam na Med Contour.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[15.03] 08:55 pijawka
[link widoczny dla zalogowanych]
3x dziennie to pomaga
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam wszystkich, [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Hm ja tez bede tam mieszkac ale najprawdopodobniej od listopada jak zakoncze pewne spawy w polsce Jesli chodzi o kursy, na ktore uczeszczam to: Studio M Małgorzata Strug-Grzywa O D R A D Z A M !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! być może dlatego, że w nocy nie bardzo można kontrolować to, jak się układa głowę. nie ma sensu się wkurzać, przecież nie robimy nikomu krzywdy, co kogo to obchodzi? [link widoczny dla zalogowanych]
┼╗ycz─Ö wszystkim powodzenia i wi─Öcej cierpliwo┼Ťci ode mnie Pozdrawiam!! Je┼Ťli masz g├│ry i pagury jak to uj─Ö┼éa┼Ť to poprostu mo┼╝e Ci bardzo pom├│c ┼╝el samopoziomuj─ůcy polecam firm─Ö abalico gdy┼╝ oni wykonuj─ů ┼╝ele bez kwasowe i s─ů to ┼╝ele naprawd─Ö z g├│rnej p├│┼éki a cena co do nich to zale┼╝y co na kogo sta─ç a je┼Ťli chodzi o ta┼äszy ┼╝el to polecam jak najbardziej BLACK PRINCE(bardzo dobry i tani ┼╝el, trzyma si─Ö naprawd─Ö bardzo d┼éugo!!!) a je┼Ťli nie chcecie by powietrze podchodzi┼éo to poprostu nie zalewajcie ┼╝elem po same sk├│rki, zostawcie 2 mm a zobaczycie same Polecam i pisakowanie i szczoteczke.Odradzam usuwanie kamienia ostrym narzedziem dentystycznym tka jak to mi przed laty jeden kretyn zrobil.Szkliwo sie niszczy. a, i jeszce jedno. I r├│wnie┼╝ si─Ö zastanawiam , czy jest jednoznaczna odpowied┼║ na to, czy to znieczulenie jest na plus czy na minus dla kobiety i dla dziecka, bo jako┼Ť sama medycyna sama nie mo┼╝e si─Ö zdecydowa─ç. Wi─Öc czas uwierzy─ç w siebie i szuka─ç dobrych marek! Sa owszem bydlaki i to oni odpowiedzialni sa ze negatywna etykietke TUREK BE.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

moze doradzcie o co pytac na wizycie (ktora mam 17.02.09) odpisujcie!
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja tez strasznie si─Ö balam, teraz ┼╝aluj,┼╝e nie zdecydowalam si─Ö wcze┼Ťniej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jajecznica z 2 jaj+ ma┼éa kie┼ébaska ┼Ťlaska- na ┼éy┼╝ce oleju [link widoczny dla zalogowanych] yh pozdrowionka
Zawsze marzy┼éem o tym ┼╝eby sko┼äczy─ç w jej buzi ale ona si─Ö brzydzi┼éa. Jesli sie dowiadujesz o jakiejs chorobie w swoim organizmie, to powinnas poczytac w internecie, popytac lekarzy. Wiesz wydaje mi sie ze nawet przy najwi─Ökszych staraniach partnera albo partnerki nie da rady dotkn─ů─ç tak daleko ja 2 litry. Nie ruszy┼éo ich totalnie nic, mam wr─Öcz wra┼╝enie, ┼╝e s─ů jeszcze bardzij czarne ni┼╝ by┼éy. BEAUTYTEK - ultra nowoczesna , nieinwazyjna kosmetyka XXI w -modelowanie sylwetki , lifting twarzy i biustu, uj─Ödrnianie-wyszczuplanie cia┼éa , likwidacja CELULITU !!! [link widoczny dla zalogowanych]
robia lache ze wogole wykonuja swoje obowiazki sciskalam jak sie tylko dalo, zeby tylko zaden biedny niby lok mi nie wylazil. A wczoraj chcialam sobie kupic buty. Ło Boże... Wyleczenie czy plus parę kilo? Pozostały tylko te dobre wspomnienia Moja koleżanka jako dziecko miała poważny wypadek i teraz ma kilka blizn na rękach, nogach i co najgorsze na twarzy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz nastŕpny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.trancezamojski.fora.pl Strona G│ˇwna -> Jak trafi│eÂ? Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin